Nog een week!! - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Jessica Koel - WaarBenJij.nu Nog een week!! - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Jessica Koel - WaarBenJij.nu

Nog een week!!

Blijf op de hoogte en volg Jessica

29 December 2014 | Nederland, Noordwijk

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... nog een week!!

Morgen mijn laatste dagje werken. Vandaag echt mijn laatste inkopens gedaan en dan morgen mijn koffer afmaken. Alle belangrijke papieren gekopieerd en verdeeld. We zitten nu al 3 weken aan de malaria pillen. Lekker aan het dromen.. weinig slapen.. en soms een beetje duizelig. Maar hou gewoon in mijn achterhoofd dat het moet en het niet anders is.

Ondertussen al 100 keer de vraag beantwoord: En gaat wel opschieten nu.. al zenuwen?
Mijn antwoord: Nee eigenlijk niet. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten ervan. Ik denk dat ik pas zenuwachtig wordt op schiphol.

En dan mijn het geld wat ik heb opgehaald!! Ik kreeg de vraag van Denise en Cobie (collega's) "wat hoop je op te halen met de markt?"
Mijn antwoord: "200 euro zou ik wel echt heel blij mee zijn!!"
Hahahahaha wat een humor.. met de markt haalden we 500 euro op! Toen kwamen de overblijf moeders met geld die zij hadden verzameld. Daarna mijn lieve 7 vriendinnen met een envelope met ons afscheidslaapfeestje. En toen dacht ik.. doe gek ik zet het op facebook. Why not... En echt boven verwachting kreeg ik donaties van mensen waar ik het niet van verwachten en dan sta je lekker een drankje te doen in The Champ en gaat het personeel een inzameling doen onder elkaar en halen bij elkaar ook nog is 242 euro op! En de donaties stromen nog binnen!!!! We zitten nu op 1402 euro!! Terwijl ik hoopte 200 euro op te halen.
Wie had dit ooit gedacht!! Het voelt erg fijn dat mensen in mij geloven en mij deze droom gunnen en ook mij de kans geven om daar iets prachtigs op te zetten wat daar blijvend is. 1402 euro!! Daar kan ik 2 lokalen van opbouwen.

Ik beloof dat ik alles netjes zal bijhouden wat er met het geld gebeurd zodat de gene die gestort hebben weten waar elke cent aan uitgegeven is. Ik beloof dat ik het heel goed ga besteden.

En voor nu.. is het aftellen!! Kom maar op met 2015!!!!

  • 08 Januari 2015 - 11:43

    Mama:

    Lieverd, hoe is het. Kun je wel op internet? Regent het daar of? Ik keek op weeronline, en zag een wolkje met 26 graden voor daar? Hier giet het al de hele dag en is het 5 graden..
    Smeer je je goed in met Deet? We gaan bellen he ? Ik denk altijd aan je en ben trots op je !!! Warme omhelzing, dikke kus, mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 29 April 2014
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 12187

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 06 April 2015

Vrijwilligers Werk In Tanzania!

Landen bezocht: