Tranen van geluk! - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Jessica Koel - WaarBenJij.nu Tranen van geluk! - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Jessica Koel - WaarBenJij.nu

Tranen van geluk!

Blijf op de hoogte en volg Jessica

18 September 2014 | Nederland, Noordwijk

Nu ruim 3,5 maand verwijderd van mijn droomreis. Op werk zijn we nu druk met het thema Afrika. We gaan 23 oktober een Benefiet Markt geven en het wordt super gaaf. Ik dacht we doen gewoon knutsels en hapjes verkopen aan ouders, maar opeens uit het niks komen er mensen die graag helpen en bij willen dragen aan de markt en wordt het dus een echte markt waar je je kind kan laten schilderen of glitter tatoeage kan laten zetten. Dan bel je een vriendin op of zij misschien met haar armbandjes op de markt wil komen staan en die doet het ook met alle liefde. Wat kan ik hier gelukkig van worden. De kinderen zijn vandaag de hele dag bezig geweest met Loom armbandjes maken en de eerste ketting is al verkocht. Echt zo bijzonder dit en wat doet dit mij veel. Ik had veel gehoopt. Maar dit is echt onbeschrijfelijk. De mooiste ideeën komen op tafel en er zullen er nog meer volgen. Ik kan niet wachten om naar Afrika te gaan en de Kids daar iets moois te geven van wat wij hier voor elkaar hebben gekregen.

En niet te vergeten komen er zelfs mensen naar Afrika toe om het samen met mij te bewonderen. Mijn vader, moeder en zusje komen. Mijn basin komt ook! Het was een droom, maar mijn droom wordt een Mega bizar kado wat niemand mij meer afneemt.

Zoals Enicka mijn begeleidster uit Afrika mailde: May God bless you for what you are doing.

Ik ben klaar voor dit komende half jaar!! En bedankt iedereen die mijn droom zo geweldig mooi maakt!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 29 April 2014
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 12213

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 06 April 2015

Vrijwilligers Werk In Tanzania!

Landen bezocht: