Pijn in mijn buik.. - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Jessica Koel - WaarBenJij.nu Pijn in mijn buik.. - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Jessica Koel - WaarBenJij.nu

Pijn in mijn buik..

Blijf op de hoogte en volg Jessica

22 Juni 2014 | Nederland, Noordwijk

Met pijn in mijn buik al een week.. maar ik heb het nu toch gedaan. Ik heb geboekt!!!!! Nu kan ik echt niet meer terug. Hahaha.. en waarom pijn in mijn buik? Spanning.. gezonde spanning. Teveel zin in en kan niet wachten tot het zover is.

5 Januari 2015 om 10.15 uur ga ik de lucht in richting Dar es Salaam in Tanzania waar ik dan om 22.50 uur land. Heftig!!

Mijn terug reis 30 maart om 22.45 uur en dan land ik weer in het kikkerlandje 31 maart 07.05 uur. Dan is het gewoon 3 maanden verder.

Het klinkt allemaal zover weg maar jeetje wat ook weer dicht bij. 6 maandjes. We zijn er zo doorheen. Dan kan ik eindelijk weg!! Nu een mailtje sturen naar de mensen in Ilula waar het weeshuis is en dan gaan we langzaam aan dingen regelen.

Maaaaaaaaar geboekt heb ik nu!!! Heb er zin innnnnn!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 29 April 2014
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 12176

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 06 April 2015

Vrijwilligers Werk In Tanzania!

Landen bezocht: