Het wordt nu toch wel echt. - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Jessica Koel - WaarBenJij.nu Het wordt nu toch wel echt. - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Jessica Koel - WaarBenJij.nu

Het wordt nu toch wel echt.

Blijf op de hoogte en volg Jessica

01 Mei 2014 | Nederland, Noordwijk

Het is nu toch echt zover. Ik moet alles gaan regelen. Ben op gesprek geweest bij Vrijwilliger Wereldwijd en ze gaan akkoord dat ik met hun mee mag naar Tanzania! Het duurt nog heel lang. Maar wat is het toch ook wel weer dichtbij. Met werk is het ook geregeld. Laatste werkdag 2 januari en me eerst weer 6 april. Ook dat vind ik maar vreemd. 3 maanden niet naar de kindertjes.
Heb ze het van de week verteld en 1 van de meiden stond met tranen in de ogen en zei: Ik ga je wel heel erg missen Jessica. Achhhhh.. me kinders. Hahaha wordt nog zwaar voor me ook.

Maaaaar... inschrijfformulier ingevuld en staat klaar om verzonden te worden en de brief naar Tanzania ook. Nu is het tijd om een ticket te fikse en dan weet ik echt wanneer ik weg ga en voor welke datum ik alles geregeld moet hebben. Spannendddddddddd.. Heb er mega veel zin in!

Via dit hou ik jullie op de hoogte.. Zal nu niet vaak wat geschreven worden maar als ik eenmaal daar zit wel. (ook leuk voor me werk... weet me basin waarom ze me heeft laten gaan haha)

Nouuuuu me eerste dagboek momentje staat erin. Dat er nog vele mogen volgen!

Dikke Kus...

  • 01 Mei 2014 - 16:25

    Denise:

    Nou Jess, ook voor ons wordt het nu wel echt! Een half jaar is zo voorbij!
    Maar..... je bent niet zomaar 3 maanden van me af he ;) En deze droom die uit gaat komen,
    gun ik je van harte!! Dikke kus van mij en ik kijk uit naar al je verhalen! X die basin
    die weet waarom ze je laat gaan!

  • 04 Mei 2014 - 08:49

    Dianakoel:

    Jes wat tof van je een hele ervaring zal dit zijn en zal je leven voor altijd veranderen!!! ik ga je zeker volgen heel veel succes met de voorbereiding.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 29 April 2014
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 12180

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 06 April 2015

Vrijwilligers Werk In Tanzania!

Landen bezocht: